Monday, July 4, 2011

Parvati Melton 291208

Parvati Melton


Parvati Melton, το ψηλό κορίτσι με μεγάλα μάτια και ένα ρομαντικό χαμόγελο, γεννημένος το 1983, ενήργησε με Ράτζα στην Τελούγκου ταινία Vennela, το οποίο αποδείχθηκε ότι ήταν μια επιτυχία.
Γεννήθηκε στην Καλιφόρνια σε μια γερμανική πατέρα και μια μητέρα Punjabi και έχει μια αδελφή, Ariana. Parvati είχε μάθει Bharatnatyam ως παιδί. Ήταν εντελώς έφερε-up και σπούδασε στην Αμερική - που κατάγεται από το New Jersey, ΗΠΑ. Με το ντεμπούτο ταινία Vennela της, έγινε μια στιγμιαία αίσθηση και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι σε μια εποχή που tollywood αντιμετωπίζει σοβαρή έλλειψη ηρωίδες, η είσοδος της αντιμετωπίστηκε με ιδιαίτερη προσοχή.

"Είμαι ένθερμος λάτρης του χορού από την παιδική ηλικία. Αλλά, έγινα πιο σοβαρά με αυτό το φτερό μόλις πριν από πέντε χρόνια. Ενώ ένας φοιτητής, προσπάθησα να μιμηθούν τις ιδιομορφίες των αγαπημένων αστέρια μου. Την ίδια στιγμή, έχω μεγάλο πάθος για τη μοντελοποίηση. Επισκέφθηκα ακόμη και την Κίνα, την Ιαπωνία και την Αυστραλία για να συμμετάσχει σε δείχνει μοντελοποίηση και διαγωνισμούς. Ακριβώς σε αυτή τη φάση, πήρα την πρώτη ευκαιρία μου να κάνω την ηρωίδα στο "Vennela". Μια αμερικανική NRI ήθελε να το κάνει αυτό. Και ήμουν τυχερός επέλεξε να γυρίσει όλη την ταινία στην Αμερική με Τελούγκου καλλιτέχνιδες. Όπως όλοι γνωρίζετε, έχω παίξει το ρόλο ενός κοριτσιού Τελούγκου σπουδές στις ΗΠΑ. Είναι μεγάλο σε συνεργασία με μια τόσο καλή ομάδα ", δήλωσε ο Parvati Melton για το πώς συνέβη να είναι στην ταινία Τελούγκου, Vennela.

Parvati Melton δεν είχε κανέναν στο μυαλό της να είναι έμπνευση της για να ενεργήσει στις ταινίες. Αλλά της άρεσε τις ταινίες του Amitabh Bachchan, NTR, Madhuri Dixit και Sridevi πολλά. Αν και κυρίως δεν έχει κανένα ρόλο το όνειρο, θέλει να πάρει ένα όνομα για τον εαυτό της στην κινηματογραφική βιομηχανία, όπως η Madhuri Dixit, Sridevi ή Urmila. Αν όχι μια ηρωίδα, που ονειρευόταν να γίνει ένας καλός χορευτής, αλλά πήρε ένα σπάσιμο στο modeling. Σε συνέντευξή του, είπε, θα είχε επιχειρηματίας δεν πήρε μια πιθανότητα να είναι ενός καλλιτέχνη. Ακόμα, έχει προσφέρει έτοιμα για τη διαχείριση των επιχειρήσεων.

Parvati Melton μεγάλωσε σε μια πολύ δημοκρατική ατμόσφαιρα, όπου ήταν ο δικαστής των συναισθημάτων και των δράσεων της. Αισθάνεται «Η δημοκρατία δεν περιορίζεται μόνο στην πολιτική, αλλά σε όλες τις σφαίρες της ανθρώπινης ζωής». "Είμαι έτοιμος να κάνω τους ρόλους που ταιριάζουν γλώσσα του σώματος μου στα μάτια των παραγωγών και σκηνοθετών. Τέλος πάντων, ιδιαίτερο ενδιαφέρον μου θα είναι πάντα με τους ρόλους αίγλη ", πρόσθεσε.

Ταινία της "Allare Allari" ήταν έτοιμη για απελευθέρωση, όταν έδωσε τη συνέντευξη αυτή με πηγές της βιομηχανίας κινηματογράφου και πρόσθεσε: «Τώρα, κάνω ένα δίγλωσσο ταινία« Ο Βούδας »σε Τελούγκου και στα αγγλικά. Είμαι παίζει τον ιστορικό ρόλο της Amrapali. Κάνω επίσης μια κίνηση Μαλαγιάλαμ. Είμαι ευγνώμων για Seetharama Sastry (στιχουργός), που μου έδωσε όλα τα ηθική υποστήριξη για τη διατήρηση του κλάδου. "

Parvati άρεσε το ρόλο της στην κίνηση "Madhumasam". Της άρεσε πολύ ο τρόπος Chandu (Chandra Mahesh, σκηνοθέτης της ταινίας), που αφηγούνταν την ιστορία για να την. Ο χαρακτήρας δείχνει το σθένος του μια κυρία που δεν έχει αναστολές. Ο ρόλος έχει βγει ως ειλικρινή έκφραση της ατομικότητας ενός κοριτσιού, είπε.

0 comments:

Post a Comment