Friday, August 19, 2011

Σκυλοτροφές ή και όχι...

Θα σας πω κάτι χωρίς να θέλω να σας στεναχωρήσω. Οι σκυλοτροφές που ταϊζετε στα σκυλάκια και τα γατάκια σας μάλλον τους κάνουν κακό. Η μαμά μου το είχε ψάξει πολύ το θέμα και έμαθε πως οι περισσότερες σκυλοτροφές έχουν μέσα μέχρι και αλεσμένα ζώα… Ναι, καλά διαβάσατε. Αλεσμένα και πολλές φορές άρρωστα ζώα μαζί με τα κολλάρα τους και τέλος πάντων ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Ή και άχρηστα δημητριακά με φυτοφάρμακα που δε μας προσφέρουν τίπoτα. Είναι δηλαδή το χειρότερο junk food που μπορείτε να μας δώσετε να φάμε. Αν έχετε σκύλο, γιατί δεν ξέρω τι κάνουν οι γάτες για να σας πω, θα έχετε παρατηρήσει κάποιες φορές πως δεν θέλει να φάει την τροφή του και προτιμάει να μείνει νηστικός. Όταν το έκανα εγώ αυτό οι δικοί μου ανησύχησαν πολύ. Είμαι, βλέπετε, πολύ λαίμαργη και τους φάνηκε πάρα πολύ παράξενο. Εγώ όμως, που έχω μύτη είχα μυρίσει κάτι που δε μου άρεσε καθόλου και δεν πλησίαζα τη σκυλοτροφή. Τρεις – τέσσερις άλλαξαν για να το πάρουν απόφαση και αυτό γιατί δεν μπορούσαν να βρουν καμία καλή. Και μη νομίζετε ότι οι ακριβως είναι και καλές. Έτσι νόμιζαν και οι δικοί μου και την πάτησαν, μέχρι που το έψαξαν λίγο παραπάνω. Από τότε τρώω καμιά κονσέρβα που και που και μου δίνουν κανονικό μαγειρεμένο φαγητό. Βρήκαν όμως και κάτι καλές σκυλοτροφές. Άμα θέλετε, αφήστε μου μήνυμα να σας ενημερώσω.

Το θέμα δεν είναι ότι οι περισσότερες σκυλοτροφές είναι junk food. Το θέμα είναι ότι μπορούν κάνουν έναν σκύλο να αρρωσταίνει συχνά και να ζήσει κατά μέσο όρο οκτώ χρόνια λιγότερο. Γι’ αυτό πολλοί σκύλοι που τρώνε μαγειρευτό φαγητό ζούν περισσότερο μάλλον. Και όχι, ο μέσος όρος ζωής μας δεν είναι 13 – 15 χρόνια μόνο, είναι περισσότερο. Δε θα σας κουράσω όμως άλλο. Θα σας πω μόνον ένα κόλπο για να καταλάβετε αν το σκυλάκι σας τρώει καλά. Μπορεί να σας φανεί κάπως, αλλά την επόμενη φορά που θα βγείτε βόλτα για να κάνει τη δουλειά του, παρατηρήστε την! ποσότητα. Ναι, καλά καταλάβατε. Όσο πιο πολλά κακά, τόσο χειρότερη η τροφή. Γιατί οτιδήποτε άχρηστο ο οργανισμός το αποβάλλει. Και για εσάς το ίδιο ισχύει.

0 comments:

Post a Comment